سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که به ناحق، پشت مسلمانی را برهنه کند [و بر آن تازیانه زند] و کسی است که به ناحق، کسی را که وی را نزده است، بزند یا آن را که قتلی مرتکب نشده است را بکشد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
ســنگ دل بودن عشقـــت
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :1
کل بازدید :8220
تعداد کل یاداشته ها : 10
103/2/1
5:14 ع
دلــو گذاشتم پــای چــی

ساخت كد آهنگ ساخت كد آهنگ

دیدی ازم دل کند اون که دوسش دارم

اون که یه عمری بود غصه ش رو میخوردم

دیدی چه راحت گفت من تو دلش مردم

ای دل غم دیدم دیدی چه بی رحمه

معنی احساسو دیدی نمیفهمه

رفتو شدم تنها اما خوب میدونم

نیست اون تنها

من دیگه از امشب هر شب مهمونی دارم با غمها

آخ که چقدر تنهام سرده چقدر دستام

سر شده صبر من، دست اونو میخوام

ای دل غم دیدم دیدی چه بی رحمه

معنی احساسو دیدی نمیفهمه


90/1/28::: 6:20 ع
نظر()