سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، او را باآرامش و بردباری می آراید . [امام علی علیه السلام]
ســنگ دل بودن عشقـــت
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :1
کل بازدید :8218
تعداد کل یاداشته ها : 10
103/2/1
4:3 ص
دلــو گذاشتم پــای چــی

ساخت كد آهنگ ساخت كد آهنگ

شد زغمت خانه ی سودا دلم
در طلبت رفت به هر جا دلم
               

                                                از طلبِ گوهرِ گویای عشق
                                               موج زند ، موج ، چو دریا دلم

 

 

آه که امروز دلم را چه شد
دوش چه گفته است کسی با دلم
      

                                             از دلِ تو تا دل من نکته هاست
                                              آه چه ره است از دل تو تا دلم
     

گر نکنی بر دل من رحمتی
وای دلم ، وای دلم ، وای دلم


90/1/28::: 6:10 ع
نظر()